adas wraca nowe adas wraca nowe
22
BLOG

Sobiesiak boli. Najbardziej PO. Ale...

adas wraca nowe adas wraca nowe Polityka Obserwuj notkę 0

Rzeczywiście, łatwo go rozjechać. Tu Bielan uderzył celnie, choć pewnie czeka
go teraz wizyta na sali sądowej. Ryzyko zawodowe. Rozjechać. Jako chama
prostaka cwaniaka. Chłopka roztropka, który wstrzelił w swoje miejsce i czas,
dorabiając się milionów. Pewnie w nie do końca jasnych okolicznościach.

Mam jednak dwie smutne wiadomości. Zwłaszcza dla polityków.

Pierwsze primo - to co nazywamy cudem gospodarczym po 89, to z czego
jesteśmy mimo wszystko dumni, w 90% robili właśnie tacy Sobiesiakowie. Jedni
się naumieli, utrzymali na rynku i ogładzili, inni nie. Postawię tezę, że w
Polsce nie ma firmy, od warzywniaka poczynając, która by była całkowicie
czysta. Po prostu tego się nie da zrobić.

Gadomskim pojechałem? Proszę sobie wyobrazić, że tekst Witolda G. podpisał
JKM lub sam Rafał Aleksander Ziemkiewicz. Nadal śmieszny? A może skandaliczny?

I naprawdę, rozumiejąc moralną dwuznaczność i inne etyki, chyba mnie to
kombinowanie, czy bardziej: wola przetrwania, najbardziej fascynuje, w tym naszym biednym społeczeństwie, gdzieniegdzie Narodem zwanym.

Drugie primo - już widać, że PiS dostał prezent, i o ile komisji nie
odmienili Dwaj Premierzy, to Sobiesiak może. Coś mi się wydaje, że w
Platformie będą jednak prawybory, zorganizowane następnego dnia po zakończeniu prac
komisji.

Tylko proszę uważać. Bo coś mi się wydaje, że najmocniej krzyczeć o bucu
Sobiesiaku, będą właśnie ci politycy, którzy niecałą kadencję temu sekundowali
końcu Wersalu. Ja naprawdę pamiętam jak zaczynali swe wspaniałe kariery
najważniejsi dziś ludzie w państwie. W tych czterech partiach co się ostały.
To tylko PSL gustował w zielonych garniturach? Naprawdę?

wzmacniam lewą nogę tylko czego? -- Trzeba patrzeć PO na ręce. Uff, jak dobrze... żeby jeszcze było na co... (już jest! ale nie w sensie pozytywnym, oj nie) -- Aha, blogi polecane, to te do których (aktualnie) chcę mieć szybki dostęp. Często kompletnie obce mi ideowo i nie tylko. Proszę ich nie łączyć z moją pisaniną! Autorzy mi się poobrażają.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka