adas wraca nowe adas wraca nowe
25
BLOG

Ja pamiętam

adas wraca nowe adas wraca nowe Polityka Obserwuj notkę 0

Jak schyłkowego - a była to końcówka naprawdę niezbyt ładna, ale nie o tym - Aleksandra Kwaśniewskiego ustawiono w "ósmym rzędzie w Moskwie", a o tym że "Jaruzelski to komuch" miał odwagę wspomnieć jedynie Vaclav Klaus.

Pamiętam, bo strasznie krzyczał wtedy obóz potencjalny IV RP (zgodny jeszcze, PO i PiS razme pod rękę, dzióbek z dzióbkiem), że to dyshonor dla Polski, hańba, upadek przedrozbiorowy. Igranie z narodowymi świętościami. A komuchy są be, i zawsze w Polszcze swych niewolników Moskale znajdą. Nawet na smyczy prowadzić nie muszą.

Przejąłem się tym wtedy. W tym roku czeka mnie jak widać potwierdzenie znanych słów: historia powtarza się jako farsa. Ino aktorzy ci sami? Za to  jacy wszechstronni, role piknie odegrają. Kto będzie oburzony, kto zapała gniewem, a kto obroni się obowiązkami?

No cóż, wybory. Jak co roku.

wzmacniam lewą nogę tylko czego? -- Trzeba patrzeć PO na ręce. Uff, jak dobrze... żeby jeszcze było na co... (już jest! ale nie w sensie pozytywnym, oj nie) -- Aha, blogi polecane, to te do których (aktualnie) chcę mieć szybki dostęp. Często kompletnie obce mi ideowo i nie tylko. Proszę ich nie łączyć z moją pisaniną! Autorzy mi się poobrażają.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka