adas wraca nowe adas wraca nowe
451
BLOG

Dzieci wiedzą lepiej

adas wraca nowe adas wraca nowe Polityka Obserwuj notkę 0

Chcesz cukierkaidź do Gierka.

Gierek ma, to ci da.

Rymowanka ta, robiąca furorę w czasach słusznie zapomnianych, apokaliptycznych, właśnie została zrehabilitowana. Jak napisałby Milton, dzięki Ci za to Jarosławie.

Tylko co ze śledziami w śmietanie? - ja się pytam. IPN powinien działać, winnych osądzić. Jednak czy będzie miał odwagę? Po dniu dzisiejszym? Jak ten śledź nie był szykaną na miarę stalinowskich, to ja nie wiem co takową jest? Bo nie zupa mleczna, dało się zjeść...

Jarek jest jednak lepszy od Bronka. Bronisław K. robi z siebie pajaca od dwóch miesięcy, publika jakaś oklapła, nieporuszona, a Jarosław także K. jednym gagiem wywołuje  salwę. Śmiechu.

wzmacniam lewą nogę tylko czego? -- Trzeba patrzeć PO na ręce. Uff, jak dobrze... żeby jeszcze było na co... (już jest! ale nie w sensie pozytywnym, oj nie) -- Aha, blogi polecane, to te do których (aktualnie) chcę mieć szybki dostęp. Często kompletnie obce mi ideowo i nie tylko. Proszę ich nie łączyć z moją pisaniną! Autorzy mi się poobrażają.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka